Pelan Data

Data pelan 1GB – bulanan RM38
Pelan 1GB ini adalah untuk Tone Excel. Berikut adalah kod dan kata kunci :
Kod pendek : 2222
Kata kunci
1GB
1GB ADD
1GB STATUS
1GB STOP
Nota : Jika pelanggan mempunyai data pelan yang aktif, langganan data pelan 1GB akan dinyahaktif dari data pelan lain secara automatik.
Akses data internet 1GB + 60 minit panggilan tempatan percuma + 100 SMS percuma (dalam talian sahaja) – bulanan RM 64
Mingguan
Bulanan
Mingguan – 200 MB Data akses internet + 20 minit percuma panggilan tempatanBulanan – 1GB Data akses internet + 60 minit percuma panggilan tempatan + 100 SMS percuma (dalam talian sahaja)
Pelan mingguan dan bulanan termasuk:
  • Mingguan – 200MB Data akses internet + 20 minit percuma panggilan tempatan
  • Bulanan – 1GB Data akses internet + 60 minit percuma panggilan tempatan + 100 SMS percuma (dalam talian sahaja)
*Bilakah data pelan mingguan dan bulanan akan bermula?
  • Dari tarikh 1 Februari 2013
Apakah kadar harga untuk data pelan mingguan dan bulanan?
  • Mingguan – Hanya RM17 dan anda akan menikmati 200MB data akses internet + 20minit percuma panggilan tempatan
  • Bulanan – Hanya RM64 dan anda akan menikmati 1GB data akses internet + 60minit percuma panggilan tempatan + 100 SMS percuma (dalam talian sahaja)
*Bolehkah saya melanggan pelan mingguan dan pelan bulanan?
  • Untuk melanggan data mingguan, taipkan “CC17” dan hantarkan kepada 2222. Anda akan menerima kiriman pesanan merujuk kepada permintaan telah diproses.
  • Untuk melanggan data bulanan, taipkan “CC64” dan hantarkan kepada 2222. Anda akan menerima kiriman pesanan merujuk kepada permintaan telah diproses.
*Pembatalan langganan data pelan mingguan dan data pelan bulanan
  • Untuk membatalkan langganan data mingguan, taipkan “CC17 STOP” dan hantarkan kepada 2222. Anda akan menerima kiriman pesanan merujuk kepada permintaan telah diproses.
  • Untuk membatalkan melanggan data bulanan, taipkan “CC64 STOP” dan hantarkan kepada 2222. Anda akan menerima kiriman pesanan merujuk kepada permintaan telah diproses.
*Apakah kod langganan untuk data mingguan dan data bulanan, penyemakan status, membatalkan langanan dan langganan tambahan?
DiskripsiKata luluanKod
Untuk mengaktifkan langganan mingguanCC172222
Untuk mengaktifkan langganan bulananCC64
Untuk penyemakan status langganan mingguanCC17 STATUS
Untuk penyemakan status langganan bulananCC64 STATUS
Untuk membatalkan langganan mingguanCC17 STOP
Untuk membatalkan langganan bulananCC64 STOP
Untuk langganan mingguan pakej tambahanCC17 ADD
Untuk langganan bulanan pakej tambahanCC64 ADD
Nota : Setiap SMS yang dihantar akan dikenakan caj sebanyak RM 0.16 sen
*Apa akan berlaku jika kredit tidak mencukupi bagi memperbaharui data mingguan dan data bulanan?
  • Jika kredit tidak mencukupi bagi memperbaharui data, servis data pelan mingguan dan bulanan secara automatik dihentikan. Anda harus melanggani semula data apabila kredit mencukupi untuk menikmati data mingguan dan bulanan.
*Apakah terma dan syarat bagi data mingguan dan data bulanan?
  • Terma dan syarat bagi data mingguan dan data bulanan adalah seperti berikut :
  • Pelan ini sah dari 1 Februari 2013 sehingga diberi notis
    Pelan ini sah untuk semua pengguna asal dan baru Tone Excel
    Pelan ini sah dan diskripsi adalah seperti berikut :
     
    CC17 – Bayaran RM 17 dan promosi 20 minit masa penggunaan panggilan tempatan dengan 200MB akses data untuk 7 hari berikutnya dari tarikh langganan.
    CC64 – Bayaran RM 64 dan promosi 60 minit masa penggunaan panggilan tempatan dengan 1GB akses data untuk 30 hari berikutnya dari tarikh langganan.
    Promosi penggunaan panggilan hanya digunakan bagi panggilan tempatan SAHAJA sehingga waktu panggilan luput, kredit panggilan dicaj seperti kadar harga biasa untuk pengguna prabayar Tune Talk.
    Untuk melanggan, pengguna harus menghantar “CC17” kepada 2222 untuk pelan mingguan dan “CC64” untuk pelan bulanan.
    Pengguna juga perlu memenuhi syarat baki minima berikut dalam akaun pertama kad pra bayar Tone Excel :
     
    CC17 – minima RM18
    CC64 – minima RM65
    Jika kuota data telah habis digunakan sebelum tarikh, pengguna boleh menambah jumlah data kuota data dengan menghantar SMS kod “CC17 ADD” atau “CC64 ADD” dan hantar kepada 2222. Maklumat penting, kuota data yang tidak diguna tidak dapat dipindahkan.
    Untuk membatalkan langganan, taipkan “CC17 STOP” bagi data mingguan dan “CC64 STOP” bagi data bulanan dan hantarkan kepada 2222. Semakan status, pengguna boleh menghantar SMS kod “CC17 STATUS” bagi data mingguan dan “CC64 STATUS” bagi data bulanan juga hantarkan kepada 2222.
    Pengguna hanya dibenarkan untuk melanggani satu pelan dalam satu masa..
     Kesemua pertanyaan berkaitan servis diatas boleh diajukan kepada khidmat pelanggan Tune Talk dengan mendial 13100 atau 09 – 7949 0000 dari pukul 8pagi hingga 10malam setiap hari
    Semua pengguna yang menyertai pelan ini adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang seiring dengan terma dan syarat servis Tune Talks. Sebarang keputusan dan perubahan yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat adalah muktamad dan sebarang maklum balas tidak akan dilayan.
    Terma dan syarat yang telah diterjemah ke bahasa lain selain dari Bahasa Inggeris dan terdapat percanggahan atau konflik kefahaman tentang ayat yang diterjemahkan. Maka pihak syarikat akan mengikut akan mengikut pindaan terjemahan Bahasa Inggeris.
    Terma dan syarat adalah disahkan melalui pindaan undang-undang Malaysia dan pengguna perlu setuju kepada terma dan syarat termasuk segala pindaan diluar bidang kuasa Malaysia..
    Tune Talk berhad menukar segala pindaan terma dan syarat tanpa sebarang notis.

No comments:

Post a Comment